System Kramerius
Typy dokumentů
Abeceda
Výběr monografie
Monografie
Stránka
 
PDF
rozsah stran: (max. 20)
   -
 
Podpořeno grantem z Norska prostřednictvím Norského finančního mechanismu
 
hledat v aktuálním titulu
Pokročilé vyhledávání

©2003-2010
Developed under GNU GPL by Qbizm, NKČR and KNAV

Die Gränzen der Musik und Poesie
* Hlavní název:
Die Gränzen der Musik und Poesie
* Podnázev:
eine Studie zur Aesthetik der Tonkunst

* Autor:
   Příjmení: Ambros    Jméno: August, Vilém

* Druh dokumentu:
monografie

* Název vydavatele:
Heinrich Mercy
* Datum vydání:
1856
* Místo vydání:
Prag

* Název tiskaře:
Druck von Karl Bellmann

* Fyzický popis:
   Rozměry:
20 cm
   Rozsah:
x, 187 s. :

* Stav z hlediska ochrany fondů:
   Aktuální stav:
nekvalitní a poškozená předloha;

* Jazyk:
ger

* Předmět:
   MDT:
78.01
   DDT:
neuvedeno
* Předmět:
   MDT:
(048.8)
   DDT:
neuvedeno

* Místo uložení:
Národní knihovna České republiky
* Signatura:
9 E 000248

* URI:
http://kramerius.nkp.cz/kramerius/handle/ABA001/12348309



Strana: [a] (titulní strana) [b] [I] II III IV V VI VII VIII IX X [XI] (obsah) [XII] (prázdná strana) [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 [188] (prázdná strana) [189] [190] (prázdná strana)
 
Vnitřní součást monografie:
  úvod - s. [1] - 12;
kapitola - Die Musik in ihrer Stellung zu den übrigen Künsten - s. 12 - 24;
kapitola - Das formale Moment der Musik - s. 24 - 32;
kapitola - Das Idealmoment der Musik - s. 32 - 52;
kapitola - Die Berührungspunkte der Musik und der Poesie - s. 52 - 70;
kapitola - Die Musik betrachtet in ihrer objektiven Stellung neben der Poesie - s. 71 - 100;
kapitola - Die Musik betrachtet als Ergebniss subjektiver Geistesthätigkeit des Tonsetzers - s. 100 - 126;
kapitola - Die Musik als Gegenstand subjektiver Ausdeutung von Seite des Hörers - s. 126 - 137;
kapitola - Die Musik mit durch neben sie gestellte Worte eingeschränkter Ausdeutung; Programmen - Musik - s. 137 - 178;
kapitola - Die durch die Untersuchung gewonnenen Schlussresultate - s. 179 - 187;